UTISCI KNJIŠKOG MARATONA

Sedam dana svakodnevnog čitanja prošlo je kao nikada pre. Prvi maraton se završio, moram priznati neslavno. Iako je bilo planirano da svih sedam dana provedem kod kuće (zbog čega sam se i upustila u ovo), nešto je iskrslo tako da sam svega tri dana imala svoj krevet što je itekako uticalo na ishod maratona.



Kako su protekla prva dva dana možete pročitati OVDE i OVDE

1. "Svetla strana jeseni" Vuk Milatović

2. "Ako ostanem" Gejl, više o ovom delu u nekom narednom postu

3. "Alisa u zemlji čuda" Luis Kerol, prvo čitanje ove knjige mi je jako prijalo, tek sam na polovini shvatila da određene rečenice prepoznajem, zahvaljujući tati koji mi ih je čitao sa svega 3,4 godine. Neverovatno je koliko toga naš mozak zapravo zapamti, a da toga nismo svesni

4. "Slatke čarolije" Moyocco Anno, japanski strip napisan mango stilom, zapravo jedan od brojnih nastavaka sage, prilično je detinjasto i neuzbudljivo, ali mi je ipak bilo drago da pročitam drugačije napisano delo. Ukoliko ste imali susrete s ovakvim stilom, molim vas da mi u komentare pišete preporuke.

5. "Šroder" Amiti Gejdž, Već nakon desetak stranica shvatila sam da je reč o tužnom događaju, ishodu, posledicama, a kako me dobro raspoloženje nije baš držalo ovih dana, nisam želela da ga još više upropastim, te sam od knjige ovog puta svesno odustala.

6. "Bašta sljezove boje" Branislav Nušić, ovog puta nisam stigla da obnovim gradivo, zapravo nisam stigla ni da ga započnem zbog obaveza, ipak, prenosim ovo delo u naredni period i jedva čekam da ponovo pročitam priče koje prvog puta nisu ostavile prejak utisak.

7. "Nebo može da čeka" Kali Tejlor, uskoro izlazi recenzija :)

Drago mi je da sam vas zainteresovala, mnogi su se javili na mejl i instagram profil kako bi me obavestili o izabranim delima i to mi se veoma dopalo. Ukoliko ste učestvovali u nekom knjiškom maratonu, ili planirate, pišite mi u komentarima. :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA