DNEVNIK ČITANJA

Na današnji dan (07.01.)... 1990. - Krivi toranj u Pizi je prvi put posle 800 godina svog postojanja zatvoren za turiste radi restauracije, 1797. - Prvi put korištena moderna italijanska zastava, 1502. - Rođen papa Grgur XIII, Pravoslavni hrišćani proslavljaju Božić.

Srećan Božić svima koji slave!!


Sigurna sam da vam je barem jednom profesorka srpskog pomenula kako treba praviti dnevnike čitanja, ili ste slušali o tome u nekim emisijama, ili možda drugim blogovima. Sve u svemu, ja sam jedna od onih kojoj je hemijska non stop u ruci. Neprestano nešto prepisujem, pišem, crtam.. Takva sam oduvek.



Još u ranim razredima osnovne škole počela sam da beležim pročitane knjige i odgledane filmove. Naravno, one nikada nisu bile samo broj, ali želela sam ih imati na jednom mestu. Filmove nikada nisam sve ispisala, jer je bilo dana kada odgledam tri za redom. No, knjige sam beležila redovno, od 2010. godine, kada mi je bilo devet.










Moram priznati da se postidim kada vidim ovaj spisak, jer sam čitala svega četiri/pet knjiga godišnje, i bila sam jaako lenja. No ipak, to je doba kada sam 90% vremena provodila u igri napolju, pa se ne kajem.



Ovo što vidite na predhodnoj slici je sveska koju sam ukrasila i popunjavala ove 2016. Nisam je potpuno popunila, ali nije joj još kraj. U njoj su zabeležene moje prošlogodišnje misli, filmovi i knjige koje sam pročitala. Jako mi je draga i zauzeće posebno mesto na polici.





Do sada sam imala papire, ili male sveščice u koje bih sve beležila. Ipak, ove godine sam odlučila da u te svrhe iskoristim rokovnik (koji će sigurno potrajati).
U njega sam, kao što vidite, napisala sve što sam našla na predhodno korištenom papiru. Takođe, tu ću pisati i ono što planiram pročitati, kao i komentare o knjigama. Dakle, omiljene citate, imena likova, temu della i svoj utisak o njemu. Radujem se popunjavanju, a pozivam i vas da mi se pridružite! :)

Današnja mozgalica: Noć. Pada kiša. Ispred luksuznog hotela parkirana su tri identična automobila. Ista boja, ogrebotine, registracija... Čovek izlazi, seda u svoj i odlazi. Ubija čoveka na drugom kraju grada i vraća se nazad u hotel. Policajci su utvrdili da je ubistvo počinio neko od tri vlasnika ovih automobila. Nijedan nije imao alibi niti su priznali krivicu. Kako su saznali kojim automobilom (i samim tim koji vlasnik) je ubistvo počinjeno?


Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com

Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Srećan Božić!
    Ovo je baš dobra ideja. I ja sam počela prošle godine da beležim koje sam knjige pročitala i koje knjige imam u planu da pročitam. :))
    Što se mozgalice tiče, hm.. Možda taj luksuzni hotel ima kamere napolju? Pa su uz pomoć njih videli da je taj automobil odlazio i vraćao se. :D

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. uhuuuu to je stvarno puno knjiga haha
    Odličan post! :D<3

    tipicnateenagerka.blogpot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je sjajan! Ja isto tako beležim knjige koje pročitam, samo što ne pišem godišnje koje sam pročitala, niti pišem teme, ni likove, nego napišem naslov knjige, ako je originalno delo autora na stranom jeziku, zapišem i taj naziv, i ispod toga pišem neke lepe citate koji bi mi možda bili od pomoći pred pismeni, ili koji mi se, jednostavno, dopadaju. Ali mislim da ću od ove godine početi da radim to kao ti, jer mislim da je duplo bolje od ovog kako sam do safa radila.
    Prelep dizajn bloga, i želim ti svu sreću u daljem pisanju! ♥♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ideja za post! :) Srećan Božić i tebi! :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ https://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lep post i divan blog. Podsetila si me na mene kada sam bila (mnogo) mlađa, isto sam imala dnevnik čitanja i pogledanih filmova :), a kasnije sam, tokom srednje škole, pravila i zabeleške o pročitanim knjigama, analize, što mi je na fakultetu mnogo, mnogo koristilo i, eto, videćeš i sama, takve stvari su ponekad baš korisne jer stvaraš dobre navike za buduću profesiju. :)
    I dan-danas vodim dnevnik pročitanog, između ostalog i radi evidencije i lakšeg pregleda svega što mi je u planu, ili na šta se valja vratiti. Sada je još lakše zbog "Goodreads"-a.
    Hristos se rodi i mnogo sreće sa blogom!:))))
    Mozgalica: pada kiša, trebalo bi, prema tome, da auto koji je napuštao parking ima barem vlažne točkove, ako je već nekim čudom vlasnik osušio ostatak vozila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Verujem da će mi kad tad zatrebati, a i ako ne zatreba, volim da imam ovako nešto sama za sebe. Vaistinu se rodi!
      Odgovor ću napisati sledeće subote :)

      Избриши
  6. Odlican i zanimljiv post, veoma originalan .https://aandymm.blogspot.rs/2017/01/knjige-koje-sam-procitala-tokom-decembra.html?showComment=1483812061365#c6922328593630058238

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post sa originalnom temom.Nikada nisam vodila takav dnevnik, ali pokušaću u narednom priodu. :-)
    Na mom blogu imaš Giveaway, pa ako te zanima, možeš pogledati. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Meni pomaže, a i zanimljivo mi je da ga popunjavam. :)
      Pogledaću :)

      Избриши
  8. Odlican post,nisam mogla da odolim i ne zapisem naslove koji su me zainteresovali.Od knjiga koje zelis da procitas procitala sam Amor deliriju,i mogu ti reci da je meni ta knjiga i te kako dosadna.Svi su je hvalili i govorili lepe reci za nju,naidje talas gde je zanimljivo,a onda oko 50 strana ciste dosade.Preporucujem ti da procitas i knjigu ,,Jedina na svetu`` od Rouana Kolmana i Pre nego to zaspim cula sam jako lepe reci o toj knjizi :*
    http://myblogjovanasdiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je.
      Već neko vreme odugovlačim sa Amor delirijom, nisam sigurna da li da počnem s čitanjem.. Hvala ti na preporuci, pogledaću čim odem u biblioteku :*

      Избриши
  9. Super post :)
    Zapravo ja nikada nisam imala te dnevnike čitanja, jer sam uvek bila previše zaboravna da zabeležim ali sad imam neku evidenciju od kada sam na Goodreads-u tu beležim i dokle sam stala i šta sam čitala i šta čitam, što je GR za knjige to mi je IMDb za filmove tu pravim liste i beležim filmove inače da nema toga odmah bi preuzela ideju :)
    Što se odgovora na mozgalicu tiče, ne postoje identične registracije (uvek mora jedan broj da se razlikuje) neke su verovatno lažne a kada se to utvrdi utvrdi se i ime onoga na koga je vlasnik, tj. na koga je vlasnik registrovan lupam pojma nemanm :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. GR je odlična aplikacija, mada nisam nešto opsednuta njome. Hvala ti :)
      Nije to, odgovor sledeće subote :)

      Избриши
  10. Odlican post, draga! Ja cesto citam knjige i zabiljezavam nesto o njima. Medjutim, nakon nekog vremena to bacim. Kada sam procitala ovaj post bilo mi je jako zao sto to nisam sacuvala jer je ova ideja odlicna. Pogledaj filmove Lair, Lair Vampire i Swindle, odlicni su.

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati.
    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nije kasno da počneš ponovo :)
      Hvala na predlozima, zabeležila sam ih sada :)

      Избриши
  11. super
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post!!

    Zapratila sam te, uzvrati <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  13. Sto volim kreativne ljude ☺ Svaka ti cast na svim procitanim knjigama, i na jako interesantnom postu. Procitala sam u jednom dahu, od do, cak i komentare �� Ja sam nova u ovome oko blogova i postova, zapratila sam te, uzvrati �� Svaka podrska je dobro dosla. Jos jednom, divan post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA