KNJIŠKI MARATON

Pozdrav svima!
Vratila sam se s odmora i jedva čekam da se povratim blogu, instagramu i knjigama (od kojih se i nisam baš udaljila).



Ovih dana pratim Booktube-a-thon različitih osoba i oduševljena sam idejom! Zaista deluje zanimljivo. Želela sam da se priključim, ali onda sam shvatila da ne bih pronašla sve te knjige, da mi ne odgovaraju svi uslovi i slično. Stoga, uradiću nešto na svoj način, malo drugačije od originala.

Pokrećem knjiški maraton koji će (za mene) trajati u periodu 14.08-20.08. Ukoliko još neko želi može mu se priključiti, sada, za nedelju ili pet - svejedno. Cilj je svakako pročitati svaku od sedam ponuđenih knjiga, ali, obzirom na predstojeće obaveze, biću zadovoljna rezultatom 3,4/7, za sada.

Glavno pravilo je zabaviti se i uživati u raznim knjigama. Da ne dužim, pogledajte listu zadataka i moj odabir knjiga (vaš bi se, naravno, razlikovao). Bitno mi je da naglasim i činjenicu da se u prvom maratonu radi uglavnom  delima koja izlaze iz moje zone komfora i na koja se inače retko odlučujem.

Dan 1: Zbirka pesama - Svetla strana jeseni, Vuk Milanović
Dan 2: Ljubavni roman - Ako ostanem, Gejl 
Dan 3: Bajka - Alisa u zemlji čuda, Luis Kerol (divim se svojoj originalnosti, ali moram priznati da ovo nikada nisam čitala)
Dan 4: Knjiga koja u naslovu sadrži jednu reč - Šroder, Amiti Gejdž
Dan 5: Zbirka kratkih priča - Bašta sljezove boje, Branislav Nušić
Dan 6: Knjiga u vama nečitanom formatu - Slatke čarolije, Moyoco Anno (knjiga u manga stilu, treći (i moj jedini) nastavak ove jaako čudne knjige, baš me zanima o čemu je)
Dan 7: Čik lit roman - Nebo može da čeka, Tejlor Kali

Izdavači navedenih knjiga:
Narodna knjiga
Evro Book
Laguna
Feniks Libris

Algoritam

Pokušaću redovno da vas obaveštavam o postignutom, a ako to ne uspem ovde, svakako pratite instagram profil knjiška_dama. Biće mi veoma drago ukoliko se još neko priključi već sada.


Коментари

  1. Kako mi se ovo sviđa, to je zaista super i svakako ću jedne prilike i sama to uraditi. Sama naime ne mogu jer nisam stalno kući i nemam baš mogućnost da čitam, ali svakako ću pokušati jednom. Tebi želim veliku sreću ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo zanimljiva ideja, baš mi se dopada! I sama bih učestvovala, međutim trenutno nisam kod kuće, pa nemam knjiga pri ruci. Ipak želim ti sreću u ovom maratonu, a i svima koji odluče da se pridruže :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA