NEBO MOŽE DA ČEKA, KALI TEJLOR

Devojka umire dan pre venčanja, dobija priliku da nastavi sa životom uz jedan uslov. Izuzetno dosadan i meni nezanimljiv opis. Kako sam knjigu dobila, nisam želela da je prosledim, pa nakon par sedmica odlučih da pročitam. Stranica po stranica... pa nije ovo tako loše!

Naime, Lusi i Den su zaljubljeni par pred venčanjem, nažalost, baš uoči toga dana, ona pada i gine. Lebdeći nad beživotnim telom shvata da nije kraj i da ima mogućnost izbora ukoliko ispuni određene uslove.



Moram priznati da mi je na momente zasmetalo što deluje kao da ismevaju hrišćanska verovanja, u svakom smislu. Iako takvu književnost osuđujem ovde sam je zanemarila kako bih se posvetila drugoj strani priče. 
U suštini žanr mi ne odgovara, ali bilo mi je drago da izađem iz zone komfora, i planiram to češće da primenjujem. 

Radnja je zaista zanimljiva, na momente dirljiva i nikako patetična. Vežete se za likove koji su potpuno drugačiji od vas i koje biste u pod drugim okolnostima oštro osudili. 

Moje izdanje je džepno, ali primetila sam da Evro Book ima istu knjigu u nešto većem formatu, kako god, bitna je unutrašnjost.
Sve u svemu, drago mi je da sam pročitala ovo delo i mogu reći da mi se veoma dopalo.

Šta izdavač kaže?

Lusi je bila pred udajom za čoveka svojih snova, milog, zgodnog, duhovitog Dena, ali je veče pred venčanje slomila vrat. Ne želeći da prihvati rastanak od svoje srodne duše, odlučuje da postane duh umesto da ode u raj i zauvek se rastane sa Denom. Međutim, njen plan se ne odvija onako kako je zamišljala. Prilično se razočarala kad je otkrila da je međuprostor između smrti i raja zapravo bedna studentska kuća u severnom Londonu...


Broj strana253
Format10,5 x 16,5
PovezBroš
PismoLatinica
ISBNNe


Izdavač: EVRO BOOK
Moja ocena: 4.5

Коментари

  1. Imam ovu knjigu već neko vreme, ali umesto da je pročitam, stoji mi na polici nedeljama, baš iz istog razloga kao itebi tvoja- plašila sma se da mi neće biti interesantna. Ipak, hvala ti na ovom postu, definitivno se nakon ovoga bacam na čitanje :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA