KNJIŠKI MARATON - DAN PRVI

Prvi dan knjiškog maratona odavno je prošao, ali vreme za utiske odvojila sam tek sada.

Naime, prvi zadatak je bio pročitati zbirku pesama. Čitav jedan red moje police zauzimaju iste. Ovog puta, odlučila sam se za meni nepoznatog autora i izdanje, iako bih to sada rado promenila. U pitanju je zbirka 'Svetla strana jeseni', u izdanju Narodne knjige.

Zbirka sadrži obilje pesama, ali moram priznati da mi se u suštini nije dopala. Reći ćete 'nije ti bio dan za poeziju', ali nije tako. S vremena na vreme jako volim pesme, posebno one domaćih romantičara, iako mi taj pravac generalno ne leži. Ovog dana bila sam spremna na kratke, ali efektne stihove koje nisam dobila (moguće da je ipak do mene).

Kod nekih pesama shvatila sam poentu, neke sam čitala više puta da bih shvatila, a ostatak nije doživeo sličan efekar. Ipak, čak i kada bih shvatila poentu, ostajala sam ravnodušna, bez ikakvog utiska i razumevanja čemu takvi stihovi.

Obično pesme mogu svrstati u različite žanrove, no, sa ovima to nije slučaj. Kako primećujem da je autor dosta hvaljen, verovatno je do mene, ali zaista, nisam preterano uživala.

Dopalo mi se svega nekoliko pesama, ali obzirom da ne mogu izdvojiti jednu od njih, neću sa vama podeliti ni ostale. 

Ocena: 2/5

Do narednog dana, ugodno čitanje ☺

Коментари

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA