KNJIGE ONLINE

Neko vam je preporučio knjigu, opis vas obara sa nogu. Kućna biblioteka je nema, ni knjižara, ni biblioteka, ni drugarica, ni ujna sestrinog druga... Ili imate višak slobodnog vremena dok nešto čekate, a zaboravili ste knjigu. Ili vam se ne spava, a ne možete da palite svetlo. Ili vam se jednostavno čitaju elektronske knjige. Po meni, one su genijalan izum! Istina, imaju brojne loše strane, i nije isti osećaj kao kad listate papirne stranice, ali, promena nekada dobro dođe.

Danas vam predstavljam moje omiljene sajtove za čitanje, post je u planu dosta dugo, a u međuvremenu, na istu temu pisala je i Jovana sa bloga Ljubav na prvo čitanje. Krećemo odmah!



1. Skripta.info

Verovatno ste već čuli za ovaj sajt, mada, moram priznati, meni je trebalo dobrih par meseci da počnem da ga koristim. Dosta je pipkav, reklame neprestano izlaze, i potrebno je tri do četiri pokušaja kako bi se knjiga sačuvala na vaš telefon. Sadrži zaista brojna izdanja, ali ipak, ne dovoljno brojna, uglavnom odsustvo laganijeg štiva i novijih dela, stoga, vam predstavlljam još neke izbore.

2. E-book

Iako sajt nudi registraciju, ona nije neophodna. "Skinula" sam desetinee knjiga ovim putem bez ikakvih problema zaista su brojne i mnogo mi se dopadaju. Po meni, mane ovog sajta su nemogućnost direktne pretrage (morate da listate sve dok ne nađte ono što tražite, ako nađete) i nemogućnost skidanja više knjiga istovremeno (zapravo, moguće je ukoliko imate dovoljno memorije i brzine, što kod mene nije slučaj), štoo ponekad zna biti zamorno. Prevodi su uglavnom hrvatski, tako da možete naći mnoge sjajne knjige koje iz nekog razloga nisu prevedene u Srbiji.



3. Naš svet knjiga

Ovo je jedna divna facebook stranica koja zaslužuje svaku pohvalu! Devojke koje je održavaju su krajnje ljubazne i pozitivne, tako da odgovor možete očekivati u roku od par minuta. Dakle, PDF knjige ne možete sami skinuti, samo njima u inbox napišete naslov i autora i one će vam sve poslati. Takođe, same prevode brojne ne prevedene knjige što je odlično, pa ćete tako imati priliku za nečim (nekome) potpuno novim.

4. Online knjige

Ovo mi je najmanje drag sajt za čitanje, ali, možda se nekome dopadne pa ću ga ipak svrstati ovde. Procedura je jednako lagana, mada izbor knjiga nije veeliki kao na predhodnim sajtovima..

Prva tri linka redovno posećujem i svima preporučujem, a za poslednji sam tek usputno saznala. Da li čitate knjige PDF formata i kako ih pronalazite? :)

Коментари

  1. Dugo sam bila u potrazi za nekim online sajtovima za čitanje, ali nikako ih nisam pronalazila. Veliki sam ljubitelj knjiga i stvarno volim da ih čitam, ali nekada stvarno neke ne mogu da nađem i poželim da ih pročitam online dok ne nabavim svoju knjigu. Hvala ti mnogo na preporukama ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. ODLICAN POST !! Vec dugo vremena trazim ovakve sajtove i taman si mi pomogla u tome . Nisam do sada citaj taj format nego sam kupovao ali cu probati da nadjem Sumrak Sagu u tom formatu




    Ako imas vremena svrati i procitaj novi post na blogu

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Kada ne mogu da pronađem knjigu koju želim nigdje, rado ću se odlučiti za elektronsku. Iako mi je mnogo draže čitati na papiru, ponekad nemam izbora. Hvala ti za ove stranice, sigurna sam da će mi biti od pomoći. Volim tvoj blog jer sam veliki ljubitelj knjiga kao i ti! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA