AKO OSTANEM - GEJL FORMAN

Kraj meseca i novo zajedničko čitanje! Kao i predhodnog puta (OVDE) čitala sam u drušvu Knjigatrona. Reč je o delu "Ako ostanem" Gejl Forman. Bila sam ubeđena da sam odgledala film, ali već kroz par stranica shvatila sam da grešim. 



Priča počinje rano jednog jutra kada glavna junakinja, Mija, neočekivano gubi porodicu. Na svega nešto više od 150 stranica opisana je njena unutrašnja borba. Da li ostati? Ne umreti?  U jednom trenu, izgubila je svoju najužu porodicu i sada dobija izbor - živeti bez njih, ili umreti sa njima? Svesna je svega što se događa oko nje, dragih ljudi koji je posećuju, doktora, operacije... Baka, deka, drugarica, dečko i ostala rodbina koju je poznavala i za koju prvi put čuje, svi su tu. Bodre je i u sebi imaju samo jednu želju "Molim te, nemoj da umreš"

Uporedo sa pričom o njenom sadašnjem stanju, Mija se priseća pređašnjeg života, praćena mišlju da, ako preživi, ništa neće biti isto. Govori o svojoj najvećoj ljubavi - muzici, odnosu sa roditeljima, bratom, drugaricom i dečkom. 

Iako je ovo jedna lagana knjiga koja se čita u svega par sati, sa sobom nosi jedno jako pitanje, šta biste vi učinili? Pored ove dileme koja me, moram priznati, pomalo kopka već danima, mnogo mi se dopada opis odnosa između porodice i prijatelja. Način na koji je njeni roditelji savetuju, to kako provode slobodne dane, kako se zajedno bore protiv problema uz osmeh. Dopadaju mi se dijalozi i razmišljanja likova, prihvatanje svega i svih bez obzira na mane.

Generalno, knjiga mi se dopala, i pročitaću nastavak "Kuda je otišla?" sa zadovoljstvom. Konstantno mi je nešto falilo, ali obzirom da je to događaj ispričan iz ugla osamnaestogodišnjakinje, ništa drugačije ne bi valjalo. 

Šta izdavač kaže:

Veliki filmski hit!

U jednom trenutku, talentovana violončelistkinja Mija sedi u kolima sa svojom porodicom. Iznenada napušta svoje telo i posmatra smrskane automobile i tela svojih roditelja i mlađeg brata, koga odvozi hitna pomoć. Miju odvode u bolnicu i tamo, dok joj telo leži u komi, razmišlja o prošlosti i pokušava da odluči da li da se bori za život. Kroz Mijina razmišljanja i prisećanja, upoznajemo njen tinejdžerski život, ljubav prema klasičnoj muzici i odnose s porodicom, prijateljima i dečkom, Adamom. Mija lebdi između života i smrti, a okupljeni prijatelji i porodica imaju samo jednu molbu: Molim te, nemoj da umreš.
Broj strana156
Format13 x 20
PovezBroš
PismoLatinica


Moja ocena: 4,4/5
Izdavač: Evro Book

Коментари

  1. Obožavam ove tvoje postove i uvijek mi je puno srce kada ih čitam. Toliko su zanimljivi. I drago mi je što mogu da vidim neku novu knjigu ❤️❤️❤️

    Pratim te: Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA