TBR 2017

Januar je mesec novih početaka, promena, planiranja. To je mesec u kojem proslavljam Novu godinu, Božić, svoj rođendan.. Mesec u kojem konačno imamo odahnuće od nastave. Za mene, jedan od najlepših u godini. Trenuci u udobnoj fotelji, pokrivena ćebetom, s rokovnikom, knjigom i čajem u ruci su za mene neprocenjivi. Upravo oni daju mi motivaciju za učenje tokom decembra..


Danas sam se pridigla iz fotelje kako bih vam otkucala novi post. Ove trenutke takođe obožavam.. Imali ste prilike da vidite moje planove za dalje čitanje u OVOM postu, ali prilično oskudno. Ovde vam prikazujem listu knjiga koje bih želela pročitati tokom ove godine.

Ukoliko niste već načuli, pokušaću da ispunim čelindž "52 weeks reading" gde bih svake nedelje trebala pročitati po knjigu, što bi na kraju iznosilo ukupno 52. Iskreno, znam da neću uspeti svake sedmice pročitati po 300 stranica, ali isto tako znam da će doći period kada ću kroz sedam dana preći više do 1000 stranica. Zbog toga, moj cilj su 52 knjige na kraju godine.

Ovde ću zabeležiti 15-ak, jer želim ostaviti prostora za još neka dela čije će me korice dozivati. Krenimoo

1. "Put kojim se ređe ide", Skot Pek
2. "Od pašnjaka do naučenjaka", Mihajlo Idvorski Pupin
3. "Zona Zamfirova"
4. "Inferno", Den Braun
5. "Zlo pod suncem", Agata Kristi
6. "Prodavnica sarija", Rupa Bažva
7. "Bašta sljezove boje", Branko Ćopić (potpuno sam zaboravila radnju)
8. "Blago cara Radovana", Jovan Dučić
9.  "Lesi se vraća kući", (nikad dovršena)
10. Neku zbirku poezije
11. "Čovek koji je brojao", (Da li iko zna gde ovo da nabaviim?)
12. "Andjeli i demoni", Den Braun
13. "Da Vinčijev kod", Den Braun
14. "Pre nego što zaspim", Sidžej Votson
15. "Deca noći", Den Simons
16. Neko delo sestara Bronte
17. "Gospodja Bovari", Gustav Flober

Ii, to bi bilo to. Ukoliko ste čitali (ili planirate) neku od ovih knjiga, napišite mi utiske.

Rešenje mozgalice iz OVOG POSTA: 




Današnja mozgalica: Nikad nije bilo, a uvek će biti. Niko ga nikad nije video i nikad neće, a svi ga žele dočekati. Šta je to?




Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com


Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Pozdrav. :) I ja sam kao i ti napravila spisak knjiga koje želim da pročitam ove godine, mada znam da ni pola neću uspeti. :D U svakom slučaju... želim ti sreću i nadam se da ćeš sledeće godine da nam saopštiš da si pročitala 52 knjige. :D

    P.S. Kod mene je novi post, u kome sam pisala koje sam knjige ja u decembru pročitala, pa ako želiš, pogledaj. ;)
    http://andjelina-svastara.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam napravila spisak knjiga koje želim pročitati u ovoj godini, već dopuštam da to ide sponatano iako sam čvrsto zacrtala sebi za cilj da ću pročitati 52 knjige, tj. po jednu u nedelji. :) Izdvojila si zaista divne nasove, nadam se da ćeš nam pisati svoje utiske o pomenutim knjigama. :) Divan post! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smatram da je to najbolje, ali sam ipak napravila spisak haha. Nadam se da ćeš uspeti da ispuniš cilj, pa da se na kraju godine zajedno radujemo :) Hvala mnogo!

      Избриши
  3. Super ti je post! Pročitala sam Zlo pod suncem i odlična knjiga, drago mi je da si ju izabrala! Zapratila sam te i veselim se novim postovima!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, par knjiga od gore navedenih sam poceo da citam ali nikad zavrsio...Moracu da se potrudim ove godine ono toga :)

    https://david18k.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Preporucujem ti knigu "Orkanski visovi" od Emili Bronte,inace je to moja omiljena knjiga za sva vremena.

    http://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA