DIGITALNA TVRĐAVA - DEN BRAUN

 Originalan naziv: Digital Fortress


"Quis custodiet ipsos custodes?" - Ko će čuvati čuvare?

Den Braun (1964) je američki pisac trilera. Pre nego što se posvetio pisanju, bio je profesor engleskog jezika. Napisao je šest romana:
"Digitalna tvrđava" 1998
"Andjeli i demoni" 2000
"Tačka prevare" 2001
"Da Vinčijev kod" 2003, koji je stekao najveću popularnost
"Izgubljeni simbol" 2009
"Inferno" 2013
Trenutno je u toku pisanje novog romana.

 Agencija za nacionalnu bezbednost iz SAD proizvela je mašinu za dešifrovanje pomoću koje mogu prisluškivati svakoga. Kada zamenik direktora uoči da nešto nije u redu poziva Suzan Flečer, prelepu i genijalnu matematičarku. Agencija postaje talac i preti joj velika opasnost koja će ugroziti živote nekih njenih članova. Za to vreme Suzanin verenik, Dejvid Beker nalazi se na tajnom zadatku čije opasnosti nije svestan, u dalekoj Španiji. Boreći se da spase agenciju, Suzan shvata da je okružena lažima i da je ulog mnogo veći od same agencije.

"Kažu da u smrti sve postaje jasno; Ensei Tankado je sada znao da je to istina. Dok je grčevito stezao grudi i padao na zemlju, ophrvan bolom, shvatao je koliko je užasna bila njegova greška.
 Ljudi su se pojavili, nadnosili nad njim, pokušavajući da mu pomognu. Međutim, Tankado nije želeo pomoć - bilo je suviše kasno za to.
 Drhteći, on podiže levu ruku i ispruži prste. Pogledajte mi ruku! Lica oko njega su zurila, ali znao je da nisu shvatili.
 Na ruci mi se nalazio zlatni prsten sa gravurom. Za trenutak, oznake na njemu zasvetlucaše na andaluzijskom suncu. Ensei Tankado je znao da je to poslednja svetlost koju će ikada videti."

 Gledajući film snimljen po delu ovog autora poželela sam da pročitam sve njegove knjige, počevši od samog početka. Ovo je veoma zanimljiv i dinamičan triler, jedan od onih gde se rešenje nalazi pred nosom, ali ga ipak ne vidimo. Zapravo sam od početka predpostavila koji je rasplet, ali sam sve vreme bila u neizvesnosti, kada god se ponadam da sam u pravu, nešto iskrsne i shvatim da sam daleko od cilja, a zapravo sam od početka bila na pravom putu. Ipak, neću vam ništa detaljnije otkrivati. Pročitala sam ga u jednom dahu, od 23h do 05h ujutru, bez potrebe za spavanjem i bez straha da će mama ući u sobu i videti da još uvek ne spavam. Poglavlja su jako kratka (1-4 stranice) i to me na nekim delovima jako iznerviralo, no ipak, definitivno doprinosi neizvesnosti, pa ne bi ni valjalo da je drugačije. Čula sam da su ostali romani znatno bolji, pa, ako je tako - jedva čekam!

 Mesto i vreme radnje: SAD, Španija, sadašnjost
 Izdavač: Solaris
 Žanr: Tehno triler
 Broj stranica: 328 (imajte na umu da je format malo veći, ali slova su odlične veličine)
 Godina izdanja: 1998
 Godina prevoda na srpski: 2005
 Ocena: 5/5


Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com



Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL


Коментари

  1. Knjiga zvuči jako zanimljivo, moraću da je pročitam!! :) Odličan post! ♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post ! Zapratila sam te molim te uzvrati ! Nova sam !<3 <3 <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Na ovu knjigu sam baš danas naletela u biblioteci, ali nisam je uzela jer me ne privlači, mada ko zna, možda promenim mišljenje. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Looks good:) Fantastic blog Dear!
    Thanks for visiting, of course I follow you too:*
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great blog:)
    Happy New year!!!
    Have a nice day :)

    Kisses,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I was curious, I did not know.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se sviđa tvoj blog!I postovi pratim te!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Knjiga izgleda veoma zanimljiva i zabavna,nadam se da cu je jednoga dana imati priliku ju procitati,odlican post :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo Vas vec

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Stekla sam jako dobar dojam o knjizi, potražit ću je
    Ako želiš zaprati me, uzvratit ću Dzenita's fashion life

    ОдговориИзбриши
  10. Zvuči jako dobro i zanimljivo, moraću da je nabavim i pročitam:) Super post, volim ovakav tip postova i stvarno sam uživala♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  11. -Sjajan post!Zaista mi se dopada!Knjiga zvuči veoma interesantno!Drago mi je što si otvorila blog o knjigama,mislim da je to sjajna ideja!Hvala ti što si podelila utiske o ovoj sjajnoj knjizi!Zapratila sam te, #40 sam pratilac!Pratim te i na drugom blogu i mogu ti reći da su oba podjednako sjajna!Srećni praznici,uživaj u njima!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA