REČITA TIŠINA - SANDRA BRAUN

Originalan naziv: Eloquent silence, Sandra Brown

Sandra Braun (1968), pre nego što je počela da piše radila je kao voditeljka i manekenka. Danas živi s porodicom u Teksasu. Druga njena dela su: Dah skandala, Ledena opasnost, Alibi, Bez oklevanja, Tajne prošlosti,  Kobna zamena itd. 



Ovde je reč o udovici Lori koja radi kao nastavnica. Jednog dana se prijavljuje za posao privatne nastavnice devojčici, tako da joj se obraća znakovnim jezikom. Ispostavlja se da je ona ćerka poznatog glumca i ženskaroša, u kojeg se, naravno, odmah zaljubljuje. Njihova veza ne bi bila moguća, tako da joj je teško razdvojiti privatni, od poslovnog života.

Hmm, glavna junakinja me izluđuje! Ona je lepa, slatka i dobra, ali njeni postupci, uhh. Navešću majuušnji spojler crvenom bojom, kako bih vam objasnila na šta mislim (NE ČITAJTE SPOJLERE AKO MISLITE DA ĆE VAM POKVARITI DOŽIVLJAJ): Naime, ona ne želi odnos sa jednom osobom iako je zaljubljena u nju, i tako, okej joj je SVE do te granice, ne bih detaljisala ovde na blogu, shvatate već. Zapravo, ona ne želi da ima ništa sa njim, ali ne smetajoj ništa do samog odnosa, što je po meni nebulozno, jer smatram da svaka devojka (žena) treba da drži do sebe, svojih odluka i ponosa.
Dakle, ne dopada mi se njeno rasuđivanje, kao ni dogadjaji koji se neprestano ponavljaju. Doslovno isti događaj na malčice izmenjen način (dešava se  na drugom mestu, u drugoj su odeći ili društvu). 

Sama radnja nije loša, samo mislim da je akcenat trebao da se stavi na neke druge stvari. Kako sam se razočaraala, očekivala sam razočaravajuć kraj, ali zapravo mi se dopao. Simpatično se završava, i ako ni zbog čega, možete pročitati ovo delo zbog samog kraja.

 Izdavač: Liber Novus
 Žanr: Drama, romantika
 Broj stranica: 216 , mala je knjižica, ne košta vas da pročitate
 Godina izdanja: 
 Ocena: 3/5

Коментари

  1. Divan post Bojana , idalje se cudim kako je moguce da ovo delo ima sam 2 strane , recnzija je veoma zanimljiva i uzivao sam citajuci post. Divno napisano


    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Savrsen post! Ovu knjigu nisam procitala. Ali po tvojim rijecima iz ovog posta ne sumnjam da je knjiga fenomenalna. Procitat cu je sa zadovoljstvom, ako budem u mogucnosti da je nadzem naravno.
    P.S. Posjetite moj blog ako zelite. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA