KNJIGE KOJE SU ME RAZOČARALE #1

Da li sam kompetentna da komentarišem velike autore koji su toliko uspešniji od mene? Verovatno ne, ali svejedno ću to učiniti. Ovo je "serijal" u kojem ću pisati o knjigama u koje sam se razočarala. To su uglavnom one knjige od kojih sam očekivala mnogo, a dobila samo limun. Ne znam koliko ću često pisati, verovatno kada se nakupi 5/6 naslova. Da ne dužim, krenimo:


1. "Igra bez muzike" Piter Čini

Ovo sam čitala tokom prošle godine, ali želela sam podeliti utiske sa vama, u slučaju da je još neko čitao. Dakle, ovo je mamina knjiga koja je prilično stara (gotovo starija od nje), nigde na internetu ne mogu pronaći ništa o njoj niti o ovom piscu. Meni se jako dopada naziv koji me prvi privukao. Zatim mi se dopadaju odeđeni opisi, ali jednostavno sam očekivala više. Zamisao nije loša, ubistvo, misterija, krimić, ali ništa što bi mi se duže zadržalo u sećanju. Ukoliko je još neko čitao, molim vas da mi kažete vaše utiske.
Nešto više o njoj pročitajte OVDE.

2. "Susret sa sudbinom"

Predpostavljam da se ovde ne radi o delu već o meni. Ne volim ovakve priče, previše očekivano, previše ponovljeno. Kraj mi se dopao, ali gotovo sve vreme sam se nervirala zbog postupaka glavne junakinje (koji bi trebalo da se ispostave kao ispravni), možda ćete me shvatiti konzervativno, ali meni se sve to ne dopada. Post o njoj OVDE.

3. "Krvna veza", Sidni Šeldon

Ne mogu da verujem da se Šeldonova knjiga nalazi na ovakvom spisku. Možda baš zbog toga što sam čula odlične komentare i očekivala nešto veliko. Zapravo, dobila sam previše bespotrebnih opisa, previše priče o likovima pojedinačno, a premalo akcije. Zadnjih 50/100 stranica mi se zaista dopalo. Bilo je tu preokreta i neočekivanih postupaka, ali ipak, da nije reč o piscu kojeg želim dublje proučiti, nakon dosadnog početka bih odustala.

Ne bih želela dužiti više na samom početku. Tri naslova su dovoljna valjda. Ukoliko ste čitali, molim vas da mi kažete vaše utiske, želim da znam da li je zaista do knjige, ili do mene haha.

Rešenje mozgalice iz OVOG POSTA: Sutra.

Današnja mozgalica: Čovek je došao u ludnicu i rekao "Ja sam sebi deda", ipak, pustili su ga nakon što su shvatili da je to zaista istina. Kako je to moguće?



Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com






Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL


Коментари

  1. Jako kreativan post Bojana !! Dosta me je iznenadio Seldon na ovoj listi , naime zavisi od ukusa i utisaka ove knjige , licno procitao sam je i dosta se slazem sa tobom je prvih 50 str me je zainteresovalo ali posle me je smorila i to nisam ocekivao jer svi su govorili da je knjga jako dobra .

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slažemo! Takodje sam slušala dobre komentare, ali veći deo knjige mi je bio dosadan, ne poričam da je imalo interesantnih delova.
      Hvala ti puno! :)

      Избриши
  2. Nisam procitala nijednu knjigu od navedenih ali verujem da su zaista dosadne.Odlican post!!!♥
    http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Apsolutnos se slažem kada je 'Krvna veza' u pitanju, kraj mi se zaista dopao, ali početak je stvarno bio malo zamoran. :) Sjajan post, draga <33

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Po meni je Krvna Veza dobra knjiga al svak ima svoje mišljenje ove druge dvije nisam ni pročitao, možda budem jednom ...

    Pogledaj moj blog: SamooLuka

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam sigurna koliko je moguće nazvati autore poput Šeldona "velikim", a da to ne bude ogrešenje o pisce prave književnosti, ali, dobro....od ovakvih, šablonskih priča i žanrova uglavnom se zna šta možemo očekivati, pa je teško govoriti o razočaranju, jer u startu nije reč o nekoj vrednosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram priznati da se slažem sa tobom. Samo, za početak mala ispravka. Kada sam napisala "veliki" nisam mislila samo na ova tri autora, zato što se dogodi da mi se ne dopadnu ni stvarno "veliki" pisci. Priznajem, ne treba ih svrstavati sve u istu grupu, ali dobro. Što se nastavka tiče, svakako da ne možemo staviti Šeldona rame uz rame s Viktorom Igoom ili Kafkom, to poređenje bilo bi besmisleno, ali ipak, kada se opredelim za tu, kako kažeš šablonsku literaturu, cenim mišljenje ranijih čitalaca. Razočarenje dolazi iz neispunjenih očekivanja, a moja su, čak i na ovakva dela, bila znatno veća. :)

      Избриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA