JANUARSKI NOVITETI

Od nedavno počela sam da širim svoju kućnu biblioteku. Zapravo, bitno mi je samo da čitam dobre knjige, bilo da su pozajmljene iz biblioteke, ili sam ih kupila. Ali ipak, oko praznika dobila sam nekoliko knjiga, pa bih ih podelila sa vama.


Za početak, tu je knjiga "Umetnost nevidjeno niskih očekivanja" Osa Apsćern, pročitala sam je, mišljenja imate. Ovo dodje kao neki rodjendanski poklon :)

Sledeća na redu je "Andjeo tame" Sidni Šeldona. Kupila sam je na akciji dve za 500 dinara. Šeldon mi je generalno okej, još uvek nisam raščistila sa njim, da li mi se dopada ili ne. Nekako mi je prosečan, videćemo..

"Hiljadu i jedna noć" Hanan El Šejh nikada nisam pročitala, a smatram da bi svako trebalo. Ne znam da li će mi se dopasti, ali biće mi drago da se upoznam sa delom o kojem se toliko govorilo.

"Šerlok Holms - Dolina straha" Artur Konan Dojl.. Šerloka obžavam! Serija mi je predobra, obožavam da je gledam iznova i iznova! Jedva čekam da pročitam knjigu.

To bi bilo to za danas, nadam se da vam se post dopao. Ukoliko ste čitali neku od navedenih knjiga pišite mi utiske. 

Koji su vaši ovomesečni noviteti?

Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com





Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Super post draga Bojana. Konacno sam odlucio da procitam Pesak vremena od Seldona jer tolika zelja mi je rasla jer mi se knjiga mnogo dopala i sami utisci drugih koji su citali su odusavljeni. Takodje nisam zaboravio na musoa i knjigu DEVOJKA OD PAPIRA Koju trenutno citam .


    Ako imas vremena ,svrati i procitaj ovi post o recenziji knjige Marije Z


    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je Šerlok omiljena serija ikada, bukvalno sam opsednuta. :D
    Imam i tu knjigu, jer ne može da se desi da je propustim. :)
    Ostale knjige nisam čitala, ali deluju zanimljivo. :)

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se post... kratak ali vrlo jasan i odličan. :)

    Malo pre sam napisala novi post, pa ako želiš pročitaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/02/roendanska-torta-recept-plazma-torta.html . :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA