NAJLEPŠE KORICE NA MOJOJ POLICI

Na današnji dan (14.01.)... Napoleon III izbegao pokušaj atentata, Merlin Monro se udala, U Rimu održana prva opera, Rođen Marko Antonije (rimski državnik i vojskovođa), rođen Mark Edi, rođena ja, Preminuo Sveti Sava...



14.01... Nekome je ovaj datum kao većina drugih, nipočemu posebnih, dana u godini. Za mene, on predstavlja vreme koje provedem sa društvom i porodicom, uz mnogo priča, šale i smeha, analiziranja predhodnih godina, šta se promenilo, šta smo radili na današnji dan pre godinu, pet, deset... Da ne dužim, rođendan mi je!! Ne volim da dižem veliku frku oko toga, ali svakako mi je mnogo drag i volim da ga obeležim, makar minimalno.

Instagram čelindž koji je u toku na smoothieglam14, za danas je "tražio" sliku najlepših korica na mojoj polici, pa, zašto ne bih napisala nešto o tome u današnjem postu? Odluka je bila itekako teška i ne znam da li sam pravilno odabrala, a i da nisam, bila sam blizu.



U pitanju je knjiga "Otmica profesorke latinskog" Ffdcks u izdavaštvu Kreativnog centra (nije saradnja). Mislim da su korice sjajno urađene!

Mešavina crvene i zelene boje podseća me na Božić, a u tom periodu sam je i pročitala. Ako zavirite u posvetu, vidite datum 14.01.2017. godine, hmm slučajnost? 

Daa, dobila sam je za rodjendan pre dve godine i pročitala sam je istog dana, gotovo u jednom dahu. Možda bi mi bilo draže da sam sačekala par meseci i polazak u srednju školu gde sam kao redovan predmet imala latinski jezik, ali svejedno mi se dopala, i planiram ponovo da je pročitam. Ali, nećemo sad o radnji (koja je odličnaa)..




Ne znam koliko vidite na fotografijama, ali preko ovog "mat" materijala je ovaj "masni" (kako god se to zaista zvalo) i meni se to jako dopalo. Nekako je potpuno jednostavno, a opet simpatično. U svakom slučaju, meni jako draga knjiga, i jedne od najlepših korica moje police! :)

Pošto su najlepše korice na mojoj polici izdavalaštvo Kreativnog centra, red je da ubacim i druge njihove knjige koje imam, a kao što vidite, i njihove korice su jako lepe, dakle, ime je opravdano!





Ovo sam primetila tek kada sam počela sa fotografisanjem, sudbina hahah

Brat je kriv zbog kvaliteta, Očekujte recenziju čim pročitam

Ukoliko nekoga zanimaju linkovi: 
OVDE 

Da li ste čitali ovu knjigu? Koje su vaše "top korice"?

Rešenje mozgalice iz OVOG POSTA (Niko nije pogodio): Lako. Ispod automobila kojim je ubistvo počinjeno ostao je mokar trag kiše koja je napadala u medjuvremenu, dok je ispod druga dva automobila suvo. 

Današnja mozgalica: Pet parova iz škole je otišlo na izlet. Svako je poneo nešto od hrane i još nešto. Ko su parovi i šta su poneli?
Imena: Tanja, Maja, Ana, Lidija, Silvija, Petar, Ivan, Bruno, Marko, Matija
Hrana: Pecivo, keks, voće, meso za roštilj, salata
Predmeti: Karte, dvogled, frizbi, badmintn, lopta
Jedan par su Tanja i Matija.
Maja i njen dečko (a to nije Petar) poneli su karte, neko drugi je poneo keks.
Jedan par je poneo salatu i badminton, dok je drugi poneo loptu i meso za roštilj.
Silvija i njen dečko su doneli puno voća
Anin dečko je doneo frizbi.
Lidija i njen dečko nisu doneli salatu.
Bruno i njegova devojka poneli su dvogled.
Marko i njegova devojka (a to nije Lidija) su poneli keks.

Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com

Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Srećan rođendan!! Želim ti sve najlepše :)) Slažem se da su boje knjige jako lepe, pogotovo mi se dopada što je iznutra roze što baš odudara od crveno-žuto-zelenih korica :)
    Što se tiče mozgalice, moje rešenje je:
    1) Tanja i Matija (salata i badminton)
    2) Maja i Ivan (karte i pecivo)
    3) Lidija i Petar (meso i lopta)
    4) Silvija i Bruno (voće i dvogled)
    5) Marko i Ana (keks i frizbi)

    ОдговориИзбриши
  2. Čitala sam 'Otmicu profesorke latinskog' (dobila sam je od škole za uspeh na takmičenjima) i stvarno je bila jako zanimljiva i jedinstvena. :) Takođe se slažem da su korice, a i unutrašnje stranice, savršeno uređene. *--* Kreativni centar zaista ima jako lepe dizajne knjige (takođe imam 'Kako da preživiš ako si devojčica'),a meni se posebno dopada i izdanje knjigr 'Epik'. :)
    Jako lep post!

    http://introverted-dreamer.blospot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. -Predivan post!Zaista Kreativan centar veoma lepo ukrašava korice!Ja imam jednu istu knjigu kao i ti,a to je 'Kako da preživiš ako si devojčica' i veoma mi se lepo dopada!Tvoj blog je tako inspirativan!Hvala ti,jer mi mnogo pomažeš zbog tvojih predivnih opisa sa kojim predstavljaš knjige,jer ja učestvujem na takmičenju 'Čitalačka značka', i definitivno znam koje ću knjige pročitati!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajno, zaista! Od navedenih knjiga pročitala sam 'Otmica profesorke latnnskog' i jako mi se dopala na neki svoj čudan način. ;)
    Svakako, moram se složiti ove knjige božanstveno izgledaju i baš su lepo uređene. :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Pre svega, želim da ti čestitam rođendan. :) Sve najbolje. :*
    Što se tiče posta, lepo napisano i lepe slike... nijednu knjigu od ovih nisam pročitala.

    Kod mene ima novi post pa ako želiš pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/ :)

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan rođendan,sa zakašnjenjem.Pročitaću tu knjigu čim je nađem.

    Rešenje mozgalice(možda nije tačno):
    -Ivan i Maja su poneli karte i pecivo
    -Tanja i Matija su poneli loptu i meso za roštilj
    -Lidija i Petar su poneli salatu i badminton
    -Marko i Ana su poneli frizbi i keks
    -Bruno i Silvija su poneli voće i dvogled

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA