DOBRODOŠLICA :)

Heej :) Pre svega, srećna ti Nova godina, sve najlepše želim, da bude najbolja, najsrećnija, najlepša, najpozitivnija i najuspešnija do sad!




Dobrodošao na blog "BBL", iliti "Bojana Book Lover". Zapravo, ovo je mesto za sve nas koji volimo da čitamo, pišemo, gledamo filmove i serije. Želela bih da svakodnevno razmenjujemo mišljenja o gore pomenutim temama. Da dajemo predloge jedno drugom i polako sačinimo malu zajednicu. Njen sam osnivač, ali svi smo ravnopravni, čak iako nemaš sopstveni blog, anonimni komentari će ti omogućiti kontakt sa svim članovima.

Moj cilj ovog bloga jeste da osnujemo nešto što možda nije originalno, ali je jedinstveno. Da steknemo nove prijatelje i pomažemo jedni drugima, barem preko tastature. Nadam se da ćeš mi pomoći pri njegovom ostvarenju. 

Biće ovde dosta preporuka, favorita, listi, haul-ova i random tema, i naravno, pregršt fotorafija. Ukoliko imaš predlog, želju, kritiku ili nešto četvrto, tu sam za saradnju!
Pored ovog bloga, kuckam vam i na Smoothie Glam, koji je, do duše, drugačijeg karaktera, ukoliko ti se dopada, prati me i tamo.

Očekujem tvoje mišljenje o ovome, iskreno, malo sam uplašena, nisam sigurna da li će ti se ovakva ideja dopasti, da li ću naići na podršku, osude, ili pak po meni ono najgore - ravnodušnost. Bilo kako bilo, nadam se najboljem. 

Ukoliko te zanima način na koji ću pisati postove, pročitaj OVO do kraja.

Instagram: Smoothieglam14
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com

Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Dopada mi se ideja o samoj temi bloga i postava koje želiš pisati.Veoma orginalno i zanimljivo,zapratila sam te,imaš moju podršku <3

    Ako želiš možeš da posetiš moj blog:
    https://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se zamisao bloga i jedva čekam sljedeći post da vidim kako će izgledati. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da će ovo odlično ispasti. Imaš moju podršku :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - iznenađenje

    ОдговориИзбриши
  4. Srećno! Ovakvih blogova nikad dosta :)

    http://stshbook.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Kao neko ko je upravo na blogu prvi put objavio utiske o knjizi (klik na moje ime do teksta) - potpuno te razumem i podržavam, samo napred :).

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna ideja za pokretanje ovakvog jednog bloga! Definitivno cu navratiti cesce da procitam kakav post o dobroj knjizi :) Sretna Nova 2017!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Srecno!!!I ja sam nova pa bi mi znacilo da pogledas moj blog ako ti se svidi i uclanis se u njega i komm mi post
    http://hombl17.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Dobada mi se ideja o samoj temi bloga, veoma zanimljivo i originalno! :)
    Zapratila sam te, imaš moju podršku. :)

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Podrška i od mene, mnogo sreće i uspeha sa blogom - nikad nije previše ovakvih tema.:))) Pratim te i sa zanimanjem čekam buduće tekstove. Samo napred!:)))))

    ОдговориИзбриши
  10. Imas moju podršku, i ja sam nova u ovome, posjeti moj blog, možda ti se svidi😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA