30 PITANJA 30 ODGOVORA

Imam osećaj da je ovo jedan duugačak post koji ne vapi za dugačkim uvodom. Izvinjavam se onome ko je započeo ovaj tag, pre par nedelja sam gledala video s ovim pitanjima i prepisala ih, ali nisam zapisala ime kanala :/


1. Da li smatraš da je rezime na poleđini knjige korisna ili nepotrebna stvar?

Korisna! Na osnovu njega, saznajemo temu knjige, i njen žanr. Da nije njih morala bih da stajem s čitanjem na pola, zbog toga što mi se ne dopada srž dela, dok ovako imam predstavu o čemu čitam...

2. Kupuješ novu knjigu, u kakvoj formi je uzimaš, da li audio, e-book, u mekom ili u tvrdom povezu?

Najviše volim knjige mekog poveza. Zaista mi ne smeta nijedan oblik, svaki sam koristila i koristiću, ali eto, omiljeni mi je meki povez.

3. Dok čitaš, da li zapisuješ nešto na stranicama knjige, neki komentar ili misao, nešto što ti se naročito svidelo?

Uglavnom ne. Nemam naviku da uvek držim olovku, ali volim podvući ili  prepisati deo koji mi se posebno dopada.

4. Da li ti je bitno da je pisac muško ili žensko?

O ovome nisam ni razmišljala. Često ni ne shvatim kojeg je pola pisac (ne komentarišite hah) tako da me to ne interesusje.


5. Da li čitaš unapred? Da li si nekada pročitala poslednju stranicu pre nego što si došla do nje?

Ranije bih obavezno pre čitanja pročitala poslednju rečenicu. To sam obožavala. Sada se trudim da to ne radim jer neretko zna da pokvari doživljaj.

6. Koliko često organizuješ svoje police?

Uglavnom jednom mesečno, ili jednom u dva meseca. Mada, gotovo svakoga dana nešto premestim, ubacim, otklonim. Uživam u tome.

7. Budi iskrena, da li si kada kupila knjigu zbog korica?

Naravno. Mislim da smo to svi barem jednom uradili. Nikada ne bih kupila knjigu ako mi se dopadaju SAMO korice. Ali, ukoliko me one privuku, a pritom je i naslov zanimljiv, kupiću je u nadi da se ne razočaaram.

8. Gde čitaš?

Nemam određeno mesto. U kući, na krevetu, u dvorištu, autobusu, na dosadnom času, plaži.. Gde god :)

9. Da li ti je muka da čitaš dok se voziš?

Ne, obožavam da se vozim i nikada mi nije bilo muka šta god radila.

10. Hari Poter ili Sumrak saga?

Biću iskrena. Nisam čitala niti gledala nijedno hah. Želim zaista, ali nikada me nije dovoljno privuklo.

11. Da li nosiš knjige sa sobom dok putuješ?

Obavezno! Ukoliko ih ne ponesem dosadjujem se 90% vremena.

12. Da li mirišeš svoje knjige?

Mnogo volim miris novih knjiga, ne znam zašto. Ipak, kasnije ih ne mirišem hah.

13. Knjiga sa ili bez ilustracija?

Ne volim baš ilustracije. Izuzetak su autobiografije ili biografije, jer tada volim da vidim piščevu sliku, rodnu kuću, školu, porodicu itd. :)

14. Šta si volela da čitaš, ali si vremenom shvatila da je nekvalitetno štivo?

Hmm, mislim da nemam odgovor na ovo pitanje. Moja polica puna je knjiga koje više nikada ne bih čitala, ali ipak, za period u kojem su mi bile zanimljive, sasvim su dobre.


15. Ispričaj nam priču iz detinjstva koja uključuje knjige.

Do drugog razreda osnovne, primoravala sam roditelje da mi čitaju svake večeri, bez izuzetaka. Vremenom, knjiga je ponestalo, te sam ih tako znala gotovo napamet. Kada bi tata prispao, počinjao je da ih prepričava jer su mu se oči zatvarale na šta sam ja uvek reagovala i bunila se citirajući šta zaista piše (iako sam zapravo i ja žmurela). Nakon gomile takvih situacija ubedili su me da počnem sama s čitanjem.

16. Koja je najkraća knjiga na tvojoj polici?

To bi verovatno bila neka od onih koje se dobijaju uz Blic.

17. Da li voliš samo da čitaš ili i da pišeš? Da li sebe vidiš kao pisca u budućnosti?

Volim da pišem. Nisam preterano redovna, ali uživam u tome. Volela bih da napišem knjigu, ali sada nikako jer bih želela da to štivo bude nešto zaista kvalitetno, a ne da je napišem samo reda radi.

18. Kada si zavolela čitanje?

Mama je oduvek vukla neke knjige za sobom i ubeđivala me kako je čitanje jako zabavno iako se meni činilo suprotno. Vremenom sam ga i ja zavolela, negde početkom osnovne škole, iako zaista nisam čitala često. (što se može videti OVDE)

19. Koji je tvoj omiljeni klasik?

Prošlog leta sam čitala Anu Karenjinu koja mi je bila interesantna, neka bude da je to ovo delo.

20. Da li ti je književnost išla najbolje u školi?

Ne baš. Pored književnosti volim i matematiku, informatiku i fiziku, tako da ih ne bih baš razdvajala.

21. Da ti neko pokloni knjigu koju si već pročitala i koja ti se nije svidela, šta bi uradila sa njom?

Zavisi. Ukoliko ima sentimentalno značenje rado bih je sačuvala, ukoliko ne, bila bi prosleđena dalje.

22. Za koji serijal iz YA žanra, osim Hari Potera i Igara Gladi znaš?

Zaista ne znam hah, zapravo, kada biste mi ih pomenuli znala bih, zapravo većini bih verovatno i radnju znala, ali trenutno ne mogu da se setim. Npr. Vampirski dnevnici, Hobbit i slično, ali nisam ništa od toga čitala. :)

23. Koja je tvoja omiljena reč?

Veoma čudno pitanje hah. Stvarmo ne znam.

24. Vampiri ili Vile? Zašto?

Ukoliko se odnnosi na knjige (a odnosi se) ne volim ni jedno ni drugo. Ako baš moram da biram, bile bi to vile.

25. Duhovi ili vukodlaci?

Slično kao i prednodno pitanje, neka budu duhovi.

26. Shapeshifter-i ili anđeli?

Anđeli.

27. Ljubavni trougao ili zabranjena ljubav?

Zabranjena ljubav. Mada ne volim isključivo ljubavne romane.

28. Da li imaš određeno mesto u kući gde čitaš?

Ne.

29. Obeleživač ili bilo koji papir?

Obeleživači su mi super! Pogledajte OVAJ POST.

30. Da li možeš da prestaneš da čitaš bilo kada ili to mora biti određeni deo knjige?

Mogu da prestanem bilo gde, mada volim kada je to kraj poglavlja ili određene celine.


Instagram: knjiska_dama
E-mailalkjhjhgfdsatrewq@gmail.com





Do idućeg kuckanja, šaljem ti poljubce, BBL

Коментари

  1. Pa, ovo je stari "tag", skoro svi smo ga već odradili.:) Evo mojih odgovora, npr: http://alittlerunaway.blogspot.rs/2016/07/subota-sa-knjigom-citalacki-upitnik.html
    a tu su i linkovi za ostale blogove sa istim pitanjima i odgovorima.
    Vrlo sveobuhvatno i zanimljivo.:))))
    Inače, ti si od retkih osoba koje nisu gledale ili čitale "Harija Potera".:)
    I prirodnjaka kojima fdobre ide književnost!:)
    P.S. Ne zameri, kaže se "žmurIti/ žmurIla".

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tag je jako zanimljiv i mislim da ga svaka blogerka koja piše o knjigama treba uraditi (ako već nije). Odmah idem da pročitam sve odgovore s ovog linka.
      Ponekad se stvarno stidim toga, ali nekako me nikada nije dovoljno privukao. Nadam se da hoće, pa makar bila potpuno stara za prvo čitanje.
      To sam primetila tek došavši u matematičku gimnaziju. Ona mi je prioritet i želela bih se u budućnosti kretati tim smerom. Ipak sam oduvek volela i književnost, kad ono u odeljenju od nas 30, svega dvoje je pročitalo preko 10 knjiga, što je svakako pogrešno, čime god se bavili.
      Ne zameram naravno, hvala ti na ukazanoj grešci, nisam je primetila. :/

      Избриши
  2. Vrlo slično bih odgovorila na sva pitanja hahha
    Zanimljiv tag,sviđa mi se :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Uživala sam u ovome tagu, pitanja i odgovori su mi super! :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  4. Diiivan mi je ovaj tag, radila sam ga prošle godine i stvarno moram reći da je genijalan! :D
    Takođe, ja sam jedna od onih koja uzme knjigu zbog siže, a da ni ne pogleda ko je pisac, pa sam tako dobri par meseci mislila da je Ali Kondi (spisateljica trilogije 'Izabrana') muško :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA