NAŠ OTAC - LJILJANA HABJANOVIĆ ĐUROVIĆ

Ljiljana Habjanović Đurović je srpska književnica rođena 1953 godine u Kruševcu. Završila je gimnaziju, a potom Ekonomski fakultet u Beogradu. Njena dela prevedena su na 13 jezika, i trenutno važi za najuspešniju srpsku spisateljicu u inostranstvu. Do sada je objavila 14 romana:
Ženski rodoslov
Igra andjela
Iva
Ana Marija me nije volela
Naš otac
Petkana
Voda iz kamena
Svih žalosnih radost
Javna ptica
Paunovo pero
Zapis duše
Sjaj u oku zvezde


Reči izdavača:




Moj sinopsis:

Naš otac predstavlja ispovest žene u poznim godinama života. Ona nije imala srećno detinjstvo, čak daleko od toga. Sada, nakon 40 godina, odlazi da se vidi s ocem u naadi da će dobiti odgovore na brojna pitanja. Tim činom, upoznaje i njegovu ćerku iz drugog braka sa kojom je neko vreme razmenjivala pisma. Ali, taj čovek nije njihov otac, on je samo otac svoje druge ćerke. Ovo je istinita priča.

Roman "Naš otac" bio je pravo osveženje za mene. Divno napisano. Rečenica vas sama vodi dalje. Počela sam s olovkom za podvlačenje citata, ali, već kroz prvih nekoliko stranica shvatila sam da je svaki red novi citat. Priča je sama po sebi bolna i teška, no autorkin stil pisanja je toliko bridak da se može pročitati za par sati. Nakon ove knjige, bilo je potrebno vreme da se priviknem na stvarnost, da njene reči prestanu da odzvanjaju mojim ušima. Iako je prošlo gotovo tri meseca od čitanja, utisak je još uvek podjednako snažan. Knjiga koju preporučujem svakom detetu, tinejdžeru, mladoj osobi, a pogotovu roditeljima. Knjiga koja tera na razmišljanje i uz koju se srodite sa likom. Činjenica da su opisani događaji potpuno istiniti i nama bliski samo doprinose celovitom utisku.
Oprostićete mi na nedostatku citata, pri sledećem delu vam ih obećavam!  

Što se izdanja tiče, iskreno, nisam ni zagledala. Knjiga me potpuno opčinila. Ono što sam primetila jeste da su brojni razmaci između (kratkih) poglavlja, što mi inače smeta, ali ovog puta je samo doprinelo uzbuđenju pri čitanju. 

Izdavač: Globisino
Ocena: 5

Коментари

  1. Анониман4. јул 2017. 09:29

    Nisam imala priliku da se sretnem sa knjigama dotične autorke, ali posle ovoga sigurno hoću. Volim dirljive, emotivne priče bez preteranog patetisanaja. Dopada mi se post!

    Na mejl sam ti poslala par pitanja, obzirom da sam ovde anonimna, volela bih da ubrzo odgovoriš :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јул 2017. 09:30

    Pročitala sam njenu knjigu "Javna ptica" skoro, i oduševila sam se! Predivno napisano, žena je pravi majstor. Imala sam neke predrasude o ovoj triologiji (ako se tako može nazvati), mada, nakon ovog posta, trk u knjižaru!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA