PUT OKO SVETA ZA 80 DANA, ŽIL VERN

Strogi perfekcionista koji je u minut precizan, upušta se u nepredvidivu avanturu, kojom bi dokazao da se svet može obići u samo osamdeset dana. Teorijski moguće, no, u praksi se javljaju izvesni problemi.



Žil Vern je stvarno majstor avanture i oduvek sam "zamerala" domaćim izdavačima jer ga ne prevode. Iako nisam ljubitelj dečijih romana, ovaj mi se zaista dopao. Postoje delovi koji su mi bili dosadni, ali posmatrajući celinu, neizvesnost, Holmsov karakter, putopis, različita mesta, prevozna sredstva, informacije. 

Postoji film, ali i crtani film. Film je britanska verzija, nisam gledala, sačekaću da se ovo čitanje slegne.
S druge strane, crtani sam gledala nebrojano puta kao mlađa, tako da sam i tokom čitanja zamišljala životinje umesto ljudi. Moram reći, verno prati delo.


Da li ste čitali/gledali "Put oko sveta za 80 dana". Utisci?

Коментари

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA