LISTA ZA PUTOVANJA

Knjige, fotografija, putovanja, tri oblasti u moru onoga što me inspiriše i pokreće. Koliko god nerazvijena u tim pravcima bila, spremna sam. Spremna za nove izazove, saradnje, druženja, uživanja. Pa tako, iako trenutno ne putujem onoliko koliko bih želela, moji koferi su spremni u svakom trenutku!

Ipak, leto je period u kojem su putovanja najčešća. Upravo zbog toga sam napravila ovu listu - kako bih olakšala i vama, i sebi. Kako ne bi došlo do panike "Da li je sve spakovano" i "Zašto se toga nisam setio/la". Sve što treba da uradite jeste da je preuzmete na vaš kompjuterski uređaj, oštampate, i potom popunite.

Tri kolone predviđene su za "potrebno" , "komada" i "spakovano", redosledom koji vam je po volji. Pokušala sam da obuhvatim što veći spektar potrepština, ali, za slučaj da sam nešto izostavila, tu je odeljak "beleške". S leve strane ovog odeljka nalazi se natpis "destinacija" gde možete napisati mesto, adresu, prevoz itd itd. Iako uokvirena, pokušala sam da ostavim što više slobode pojedincu koji koristi ovu listu.


Pakujte se, čekirajte, bojite, ukrašavajte.. šta god vam je volja. Jedno je sigurno, ovakav način pakovanja je za mene, koja uvek nešto previdim, veoma korisan, te se tako nadam da ću pomoći još nekome. 

Pošto trenutno imam problema da vam ubacim direktan link na dokument, ukoliko budete želeli isti, kontaktirajte me na mejl alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com, ili mi ostavite vaš mejl kako bih vam to prosledila. Slike su zamućene, te nisam sigurna koliko će biti od koristi. 






































Коментари

  1. Ne putujem nigde, ali ovo je jako korisno. Svaka ti čast na ovoj listi. :)

    Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/bk2018-6-dan-povorka-3-obavestenje.html :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA