PROČITANO U AVGUSTU

Jedan od najlepših meseci ove godine upravo se završio. Za mene, raspust je počeo 01.08. Odmor na moru sa porodicom, potom sa prijateljima, putovanja našom i susednim zemljama, porodična okupljanja i duge šetnje sa društvom. Sve to, naravno, propraćeno mnoštvom knjiga. Kada sumiram sve naslove, neki su samo to - naslovi, tako da bih ovaj mesec okarakterisala kao kvantitet nad kvalitetom. Iskreno, malo sam razočarana zbog toga, ali svakako se ne kajem, uvidela sam kakva mi literatura odgovara i šta želim da nastavim da čitam, makar "potrošila" 10 dana na jedno delo.




9. Slatke čarolije
8. Sara Kej
7. Svetla strana jeseni
6. Vampir iz Saseksa, Šerlok Holms, Artur konan dojl
4. Ljubav u doba kokaina, Simonida Milojković
2. Samac, Momo Kapor


Vampir iz Saseksa predstavlja zbirku Dojlovih pripovedaka među kojima su Čuveni klijent, Izgubljeni vojnik, Mazareov dragulj, Tri zabata i Tri Garideba. Nisam sigurna koju bih izdvojila kao najbolju, svakako su sve simpatične.

Ljubav u doba kokaina je toliko poznata knjiga da me bilo "stid" što je nisam pročitala, a sastoji se od svega stotinjak stranica. Mogu reći da mi se dopala, realna je i generalno volim knjige kao što su "Mi deca sa stanice Zoo" ili "Podvođena", mladi svakako treba da ih pročitaju.

Dvoumila sam se oko prvog mesta. "Samac" je moja prva Kaporova knjiga i zaista mi se dopada. Čovek piše jako lepo, jasno i slikovito. Dopada mi se sama tema, još više mi se sviđa što sadrži reference na poznata dela i likove srpske književnosti tog doba. Volim da čitam o knjigama, životu pisaca i slično. Razlog zbog čega je na drugom mestu jeste manjak radnje. Zapravo, to sam primetila tek kada sam je dovršila, čitajući, nisam ni osetila. Veoma mi se dopala i jedva čekam da pročitam još knjiga ovog autora!

Što se ovomesečnog pobednika tiče, nisam baš sigurna da ulazi u trku za godišnjeg favorita, ali da sam uživala - uživala sam, i dopadaju mi se odrdjene teme koje Krauč razrađuje. :)

Šta ste vi čitali preko leta, konkretno u avgustu? I na šta biste stavili poseban akcenat?


Pročitano u januaru
Pročitano u februaru
Pročitano u junu
Pročitano u julu


Коментари

  1. S tvog spiska sam čitala samo Dojla. Dođu i meni momenti kad čitam nešto lagano i baš zaređam, mislim da nije strašno dok god to nije jedini žanr koji čitam. Obično se preko leta tako prepustim Aleksandri Poter, na primer, a na jesen se ponovo uozbiljim.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA