PROČITANO U JUNU

Gotovo tri meseca prošla su od kada nisam napisala mesečni presek čitanja. Nije do vremena, obaveza i slično, jednostavno - volja. Prolazila sam kroz blokadu, period kada me ništa nije dovoljno privlačilo i zadržavalo. Otvorim, pročitam nekoliko stranica, zatvorim. Uglavnom je to bila neka potpuno lagana literatura kojom sam želela ponovo zaći u štos, a s druge strane, verovatno mi je upravo ona naškodila. Sve u svemu, nisam bila zadovoljna svojim izborima, svakako ću ih krajem godine podeliti sa vama, ali do tada ništa.

Predhodnom mesecu tajem titulu solidan. Ne baš zavidan kvantitet, niti kvalitet, ali zadovoljstvo je svakako prisutno, a šta je bitnije od toga?
*Knjige su prikazane hronološki, od one koja mi se najmanje dopala, pa do one koja me "oduševila"*

5. Hiljadu i jedna noć

O ovom delu govorila sam kroz prikaz predhodne nedelje. Taj tekst možete pročitati OVDE.



4. Šerlok Holms - Dolina straha, Artur Konan Dojl

Kao što su i vrapci zapamtili, mnogo volim Šerloka. Njegov lik, kako kroz Dojlove romane, tako i kroz seriju, dela drugih autora i slično.
U velikom dvoru uglednog vladara dešava se brutalno ubistvo. "Vladar" je ubijen, lica unakaženog do neprepoznatljivosti. Oko kuće nalazi se jarak i most koji povezuje zemlju s ostatkom sveta, ali, u doba ubistva bio je podignut. U kući nije bilo nepozvanih gostiju, štaviše, samo dugogodišnji i verni prijatelji.

Zaista žalim što se ovo delo nalazi na ovako slabom mestu, no, u poređenju sa onim što sledi, ne treba ga dirati. Prikaz nisam radila, možda u nekom narednom postu, ako osetim potrebu za njime. Sve u svemu, nije loše, upotpuniće jedno sunčano popodne i zabaviti vas.

3. Zlo pod suncem, Agata Kristi

Još jedno delo koje mi se dopalo, ali ipak nije na zavidnom mestu, mada, ne mogu reći da mi je krivo zbog toga. Prikaz vas očekuje uskoro, i biće postavljen ovde.



2. Kraj sezone, Predrag Jovanović

Ovog meseca, na listi se pojavljuje domaći autor, kojih je na mojim listama sve manje (Što se mora promeniti!!). Utiske o delu možete pročitati OVDE. Sve u svemu, dopalo mi se. Nikakav oduševljavajuć stil pisanja, opisi, niti preterano uzbudljiva radnja, ali ipak sasvim solidno. Zanimljivo, duhovito štivo koje govori o meni poznatom području Crne Gore, samim tim i delo zbog čijeg se čitanja ne kajem.


 1. Podvođena

Prvo mesto zauzima knjiga potpuno prostog stila pisanja, čak nedovoljno dobrog. Ali, nešto drugo je prevagnulo. Naime, delo je potpuno istinito, autobiografija obične devojke, tužna i užasna sudbina iste, kao i posledice proistekle iz nemilih događaja. O ovome svakako treba govoriti, te ću stoga napisati zaseban post.


Koje ste knjige vi čitali predhodnog meseca? Da li ste nekada došli u susred s nekom od gore navedenih?

Коментари

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA