PROČITANO U FEBRUARU

Drugi mesec je već sada iza nas, moram priznati, nisam zadovoljnja njime kada je reč o čitanju. Neću se žaliti na manjak vremena, višak obaveza i slično, jer jednostavno, sama sam birala da 10 dana za redom provodim 10h napolju (nekad čak i više), ali proteklih meseci mi je to itekako nedostajalo.
Što se knjiga tiče, malo je tu literature bilo, a i ono što sam čitala uglavnom je nešto laganije, kakvo mi je i raspoloženje bilo (ne znam da li ste poput mene, ali moje najpovoljnije raspoloženje za čitanje klasika i komplikovanije literature je definitivno leto, na plaži, ili pauzi od branja malina (haha), dok su mi zimi misli na sve strane). Pa, ovo su ovomesečni naslovi, nadam se da ću se nareednog meseca više proslaviti (mada mi je mart prezauzet ahha).


Knjige pročitane u februaru 2017:
2. Predgovor o ljudskoj komediji, Onore de Balzak 
3. 1, 2 cipela se raspala, Agata Kristi
4. Kralj Lir, Vilijam Šekspir
5. Tom Sojer, Mark Tven

Kratko mišljenje:
2. Ovaj predgovor uvrstila sam jer je on bio uvod u moje detaljnije upoznavanje s Balzakom (kako s njegovim delima, tako i sa samom biografijom). Nemam neko posebno mišljenje, manifest realizma, dopao mi se.
3. Spremila sam post o ovom delu, još samo da objavim. :)
4. Pročitala sam malo Šekspirovih dela, pri čemu me "Romeo i Julija" nisu oduševili. Narednih meseci planiram podrobnije da ga proučim, počevši sa kraćim delima. Ova mi je bila u redu.
5. Kada sam Toma čitala u petom razredu, oduševila sam se! Pomislila sam da bih želela ponoviti to iskustvo, pa sam to i učinila. Dečija lektira, puna avanturica i šaljivih događaja. Dopada mi se.

Favorit ovog meseca su "Andjeli i demoni" Den Brauna, dinamično i interesantno.

Šta ste vi čitali ovog meseca? Koju knjigu/e biste izdvojili? :)

Коментари

  1. Knjiga ''Lusi na nebu''- Pejdž Tum, je zvanično moj favorit februara, dopada mi se tvoj izbor knjiga...

    Ako želiš poseti moj blog ---> https://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA