EDUKATIVNE KNJIGE - 2. DEO

Prošlo je neko vreme od predhodnog posta ove rubrike. Ovog puta predstavljam vam jednu meni jako dragu knjigu! Dobila sam je za Novu 2012. godinu i od tada se ne razdvajamo. 





U pitanju je "Živi svet" u izdanju Evro book-a. Prvo ću opisati samo izdanje, a potom i sadržinu. Knjiga je rađena u tvrdom povezu a ilustracije su fenomenalne! Definitivno jedna od najlepše estetski odrađenih knjiga na mojim policama. 



Sastoji se iz pet celina: Život, Viitalne funkcije, Biljke, Životinje i Ljudsko telo. Koliko sam uspela da ispratim tokom osnovne, a i sada kroz srednju školu, obuhvaćene su gotovo sve lekcije iz biologije. Pored regularnog udžbenika, za pripremu takmičenja koristila sam i ovu knjigu koja mi je u mnogome pomogla. Istina, ima manje teksta nego školsko gradivo, ali ubačene su mnoge zanimljivosti i bitni delovi (kao i latinski nazivi) koji su u udžbenicima zanemareni. Takođe, pohvalila bih ilustracije (pogotovu iz dela Ljudsko telo) koje su divno urađene. Skelet, lobanja, mišići... Sve jako lepo i precizno, velikog formata. 

Veoma sveobuhvatna enciklopedija, puno novih informacija iz različitih oblasti biologije. Na kraju se nalazi i indeks pojmova koji je jako korisan, a često ga izostavljaju. Dalji komentari su suvišni, svakako jedna jako dobro odradjena knjiga.


Rezime s polađine: 
"Kako se rađa život?
Koji su bili prvi oblici života na našoj planeti? Koja je životinja najveća na svetu? A koja je najmanja? Koliko kostiju ima u našem skeletu? Šta je hlorofilna fotosinteza?

U ovoj knjizi naći ćeš odgovore na sva svoja pitanja o živim bićima, od sveta mikroorganizama do građe biljaka, od ponašanja životinja do glavnih životnih funkcija ljudskog tela. Tako ćeš svoja školska istraživanja moći da obogatiš mnoštvom dragocenih informacija"



Zaista mi je drago što je imam u svojoj kućnoj biblioteci, i preporučila bih je svima, pa čak i ako ne volite biologiju..

Kada sam je kupovala bila je 2700 dinara
(bila sam oduševljena jer sam ovakvu knjigu pronašla po tako "povoljnoj ceni"), sada, ukoliko je naručujete sa sajta, možete je imati po ceni od 869 dinara. Za više informacija kliknite OVDE.

*Post nije sponzorisan*

Коментари

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA