10 ZA 999

Lagunina akcija bez mene? Nikako. Kakvi god naslovi bili, koliko god se drugi žalili, uvek proberem nešto što mi odgovara i radujem se svakoj narednoj akciji.

Problem sa ovim je što se svi "dobri" naslovi rasprodaju u roku od nekoliko časova, što mi se dešava po ko zna koji put. Tako sam, umesto planiranih petnaest, pazarila devet knjiga. 

Predhodni post sa ovom temom možete pročitati OVDE.

Ukoliko vas zanima o kojim knjigama je reč, nastavite..

1. Ples sa tigrom, Lili Rajt



2. Suvenir, Tes Geritsen


3. Ulična akademija, Lazar Ristovski


4. Dnevnik Bridžet Džouns, Helen Filding


5. Po cenu snova, Aleks Kapi


6. Beba Bridžet Džouns, Helen Filding


7. Planina svetlosti, Indu Sunfaresan


8. 20 sati, Branko Čanković


9. Drugačije zamišljena sreća, Mark Levi


Ako ste čitali neku od ovih knjiga, pišite mi utiske, jako malo o njima sam čula. Takodje, ako ste kupili nešto na akciji, slušaam :)



Коментари

  1. Fin izbor knjiga. Ja sam iskreno zadovoljna svojim ulovom, uzela sam obe od Tes Geritsen, i Mracna Mesta od Dzilijen Flin, ('Iscezla' koju sam nedavno procitala me je odusevila), zatim Lekcije iz ubijanja, Stranci - deluju kao zanimljivi trileri, zatim Americki snajperista; Oblast otkrovenja - zelela sam da isprobam nesto is SF zanra, Boginja, za koju sam tek kasnije shvatila da je zapravo treci deo serijala, Biblio Vampiro - obozavam vampire i bas je fina kao neka slikovnica, i Akvarijum koji deluje kao promasaj ali sam zurila, Bridzit Dzouns sam zaobisla jer sam pre par meseci pozajmila iz biblioteke prvi deo i nije mi se nesto dopao.
    Nijednu od tvojih nisam procitala, osim Bridzet Dzouns, ali mislim da sa Tes ne mozes nikad pogresiti, svaka njena knjiga je vrhunska i jeziva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, nisam se susretala sa Tes, ali mi je jako drago da si ovo rekla! Knjiga po opisu deluje mnogo zanimljivo i sada mi je žao jer nisam videla da postoji još nešto od nje. "Lekcije iz ubijanja" su bile rasprodate, i mislim da ih još uvek nisam prežalila... Komentari o Bridžet Džouns su potpuno različiti i iskreeno se nadam da će mi se barem malo dopasti. Sviđa mi se tvoj izbor, za promašaje ne brini, uvek ih možeš proslediti ili prodati. :)

      Избриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA