ŽIL VERN EDICIJA UZ BLIC!

Nije me bilo neko vreme, razlog je jednostavan - promenjeni prioriteti. Nisam bila raspoloženja za blog postove, samim tim, nisam ih ni pisala. Ipak, sada sam tu, puna nade i ideja za poboljšanje ovog kutka.

Ukoliko pratite Blic ženu, znate kako je početkom godine pokrenuta edicija knjiga Žil Verna. Ko me prati na instagramu, zna o čemu govorim, no, ponovimo još jednom.



Prvobitno, plan je izgledao ovako. Ipak, zbog velike zainteresovanosti, edicija se nastavlja, tako da ćemo u naredna tri meseca moći da uživamo u još tri Vernova romana:



Prve tri su već našle mesto na mojim policama, idemo dalje..

Uskoro pišem recenzije ovde, ali i na instagramu, tako da, ako ste čitali nešto od ovoga, pridružite se zajednici, pa da razmenimo utiske. :)

Svake druge subote uz "Blic Ženu" dobija knjiga Žil Verna. Sve to po ceni od 229 dinara.

Pratite li novinske naslove, i kakvo mišljenje o istima imate. Da li ste kupili nešto iz ove edicije, i kako vam se čini? :)




Коментари

  1. E, sjajno! Drago mi je što su napravili pauzu od romančića Danijele Stil i sličnih, i da konačno ponude nešto što vredi imati.

    ОдговориИзбриши
  2. Dugo nisam videla da neko na svom blogu pise o knjigama. Veoma mi se dopada tvoj izbor. Svaka cast! ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA