PROČITANO U 2017.

Prelistavajući dnevnik čitanja od svoje prve knjige (IKADA), shvatam kako s godinama napredujem, čitam više knjiga, a samim tim imam i više favorita. 
Ove godine sam svoj cilj od 52knjige (iliti jednu nedeljno) ispunila, i veoma sam ponosna. Možda je ova brojka majušna, ali, uporedimo li je sa 2010. godinom kada sam pročitala svoju prvu knjigu, i ukupno četiri za godinu dana, zadovoljna sam.


Da ne dužim, napisaću vam spisak pročitanih knjiga, a one podebljane vam preporučujem. Omiljene će se naći na dnu posta.
Takođe, ukoliko sam o njima pisala već, imaćete direktan link ka postu.

3.Dotrajavanje, Teodora Budimir
5. Čiča Gorio, Onore de Balzak
8. Predgovor Ljudskoj komediji
14. Narodni poslanik, Branislav Nušić
15. Koliba, Vilijem Pol Jang
17. Dolina straha, Artur Konan Dojl
18. Zlo pod suncem, Agata Kristi
20. Podvođena, Sofi Hejz
21. Životinjska farma, Džordž Orvel
22. Starac i more, Ernest Hemingvej
24. Pakleni planovi, Sidni Šeldon
25. San, Agata Kristi
26. Nesporazum, Alber Kami
28. Koštana, Borisav Stanković
29. Vampir u Saseksu, Artur Konan Dojl
32. Svetla strana jeseni, Vuk Milatović
33. Slatke čarolije
35. Ljubav u doba kokaina, Simonida Milojković
36. Mala kradljivica, Sara Kej
37. Samac, Momo Kapor
38. Bludni sin, Čarls Bukovski
39. Stranac, Alber Kami
40. Ujka Vanja, Čehov
41. Autobiografija Džeka Trboseka
42. Sve, baš sve, Nikola Jun
43. Šaka ljudi, Ž. R. Kirf
44. Slika Dorjana Greja, Oskar Vajld
45. Jovan Dučić - pesme
46. O miševima i ljudima, Stajnbek
47. Iluminae
48. Ubistvo u Orjent Ekspresu, Agata Kristi
49. Andersenove bajke
50. Propustiti Božić, Džon Grišom
51. Baskervilski pas, Artur Konan Dojl
52. Jedna mala priča, Eva Adolfson


Ispada da mi se premalo knjiga dopalo, ali, evo objašnjenja. Podebljane su samo one koje bih ocenila četvorkom ili peticom i možda ponovo pročitala. Dopale su mi se i mnoge neoznačene, ali nisu ostavile neki prevelik utisak na mene.
Dakle, 21/53 su mi se baš svidele, ni polovina :/
Nadam se da će sledeće godine biti bolje, ali, idemo na top 10 (njih ne mogu ređati, jer to zaista ne bih znala).

Od pašnjaka do naučenjaka, M.I. Pupin
O miševima i ljudima, Stajnbek
Andjeli i demoni, Den Braun
Naš otac, Ljiljana Habjanović Đurović
Prodavnica sarija, Rupa Bažva
Koliba, Jang
Životinjska farma, Džordž Orvel
Samac, Momo Kapor
Ubistvo u Orijent Ekspresu, Agata Kristi
Iluminae
.....
Sve, baš sve, Nikola Jan
Starac i more, Hemingvej
Džejn Ejr, Šarlot Bronte

Poslednje tri dodate su neplanirano, ali zasluženo. Užasno mi je teško da izdvojim samo 10, tako da, gledajte čitavu podebljanu listu hah.

Koje su vaše omiljene novogodišnje knjige, i imate li mišljenje o mojima?

Коментари

  1. Dzejn Ejr je bas dobra knjiga puno mi se svidela.U ovoj godini nastojim da procitam sto vise knjiga od Agate Kristi i Momo Kapora :) Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Tvoji utisci o pročitanom:

Популарни постови са овог блога

SASTAV: NE MOGU DA SE ODUPREM TOM UTISKU

ANALIZA: UJKA VANJA

ZONA ZAMFIROVA - ANALIZA